aycicegiiii Hadi beni gazlayın lütfen 🥲 07.10. = 85.6 09.10. = 289 yine 2 günde bir kan vereyim mi yoksa 1 hafta sonra tekrar mı gideyim :) Gidersem kese oluşmuş olur mu
fairytale_ aycicegiiii bence iyi artmis canimm 2 kati olmus doktorlarin istedigide bu aslinda kese 1500 den sonra gozukuyor diye biliyorum bi daha kan verme istersen bosuna bekle hastaneye git yada simdidende gidip kontrol olup doktor seni kese icin cagirabilir
aycicegiiii fairytale_ 2. hamileliğim aslında ama sanki bir öncekine dair her şeyi unutmuşum ya 🥲 Dün gittim 8-9 gün sonra tekrar gel dedi ama günde bir kan ver istersen dedi ben de kararsız kaldım açıkçası 🥲
fairytale_ aycicegiiii bir kere daha ver istersen iki gun gecince sonra verme yani kollarina yazik canim yaaa delik desik ediyorlar