Nesliii1 ben yaptım doğum üstelik teşhis 55 kilo iken koyuldu hamileliği m’de ilkinde 25 kilo aldım ve normal doğurdum doğumla ilgili faktörlere doktorlar karar verir kulaktan dolma şeylerle yormayın kendinizi bir de dereceleri var ilkinde hareket et bile demedi ikinci gittiğimde 2,5 yıl sonra ilaç yazdı mesela önce bunu kullan sonra hareketler vereceğim yap dedi mesela ki bendeki fıtık bile sayılmaz belki de bizim bir büyüğün fıtık büyüklüğü fazlaydı ve fıtık patladı ameliyat dediler olmadı 4 yıl geçti ilaç mı bir şey yaptılar herhalde öyle yani aprı çok oluyor ama çok ağırları da var yani