aycicegiiii senatss ben 2 sene önce kızımı beta 19 ile öğrenmiştim. zaman geçmedi bi türlü ama çok şükür oldu:) sağlıklı artar inşallah
sevvaltpr senatss normal ama bence hemen doktora gitmeyin doktorlar dış gebelik olabilir vs deyip korkutuyorlar bekleyin bir hafta geçsin sonra gidin derim beta hcg çok düşük olunca ciddiye almıyorlar kimyasal gebelik vs olur diye
sevvaltpr senatss bence gerek yok hiç ben öğrendikten sonra 1 hafta bekleyip öyle doktora gittim kafam rahat oldu ama siz bilirsiniz tabi çok üstüne düşmek de iyi değil inşallah her şey yolunda gider de tabi 💖