turkan403 Feri0311 emin olunca söyler bence ben ozlede ikisini baya geç öğrendim devlete de 10*6 da söyledi netleşmedi daha ama bakalım rabbim gönlümüze göre versin inşallah 🤲
Ebru1410 turkan403 Merhaba Ekim ayında göndermiştim kız gibi demiştiniz dediğiniz çıktı :) cinsiyetimiz önce %60 erkek denildi bugün 18+4 de tam olarak kız olduğunu öğrendik ☺️teşekkürler ettim
Feri0311 turkan403 amin inşallah….Bir oğlum var zaten birde kızım olsa ne güzel olur ama tabi hayırlısı herşeyden önce sağlık 🌸 çok teşekkür ediyorum 😊
turkan403 Elifff2112 sağlıkla gelsin çok küçük daha ama kız gibi duruyo sanki 16.17den sonra netleşiyo genelde