Gamzeli_03 yeni_anne2 ay çok güzelmiş benim ki deli efe hiç sevmedi eli kolu açık uyurdu hala da aynı aynı babası 🤦🏻♀️😂
Adenmom_ yeni_anne2 çok minnoş fakat önemli olan bebek kundaklanmak isteyecek mi 😂 ben kızımın elini tutsam çığlık atıyor kundaklamak hayal gibi 😂 Özgür olacak eli kolu 😂
Gamzeli_03 yeni_anne2 valla canım güzel olmasına güzel ama ne kadar kullana bilirsin 3 ay küçük duruyor birde cabuk büyüyorlar ne zamana denk geliyor bebek
yeni_anne2 Gamzeli_03 marta hayırlısıyla inşallah aslında bu sekılde kundak almaya gerek varr mıı onu da merak ediyorum
Sinem0135 yeni_anne2 yani bence marta denk geliyorsa havalar sıcak oluyor hemen zaten sıkılabilir onun yerine evde müslinlerle yarım kundak tarzı yapabilirsin canım ama yine de hevesin varsa al tabiki çok güzel ❤️
yeni_anne2 Adenmom_ aslında ilk gebelıgim gerek var mı yok muu onu da merak ettim aliyim mı aliyim mi🤣🤣🤣 dıye
Melek3675 yeni_anne2 bence ondan kollarını çıkartır diye düşünüyorum çünkü ben sıkı sardığım halde bile kurtlana kurtlana çıkarıyor kollarını 😀