Mrcemn merhabalar… aynı haftadayız evimde klozet yok maalesef ilk hamilelik ve doğumumda alaturka kullandım zararı olmadı normal doğum olmuştu şimdi 30+4 deyim bi kaç gündür baskı hissediyorum en aşağıda sanki ayağıyla baskı yapıyor gibi alaturka şuan için iyi bnce doğuma hazırlık hareketi de olmuş oluyor zorlanıyorum Bnde ama ilkinde sorun yaşamadım umarım sizde yaşamazsınız