Melosum34 Oğlumdaki hamileliğimden birşey hatirlamadigim için nst ye kaçıncı haftadan sonra giriliyor onu da unuttum kızlar 😂
Feniks Melosum34 olması gereken 32.haftadan itibaren ama bazı doktorlar tercih etmiyor aslında bu kişinin durumuna göre değişiyor diyebiliriz
Yasemin12344 Melosum34 33 35 den sonra doye duymuştum bizim doktor biraz erken bağladı şuan 35 haftakigim 3 gun sonra bida gidicem 2.girişim olucak
Melosum34 Selothatun ay çok sıkıcı geçiyor benimde yaklaşıyor o zaman oğlumda nst ye girdiğimde basım dönüyordu uzun süre uzandigim için ama kaçıncı haftaydi unuttum
Melosum34 Yasemin12344 bende özelde girmiştim oglumdayken beni de sanki erken almışlardı öyle hatırlıyorum ama net değil yani 😃
Melosum34 Yasemin12344 bende anlamam ki devleette şuan kontrolüm onlar da asla söylemez zaten en son girdiğimde özelde Acele sezeryan dedi doktorum çocugun sancısı varmış 😃 doğdu çok şükür 3 buçuk yaşında yine sancilaniyor yaramazlık yapacam diye 😂
Melosum34 Yasemin12344 cinsiyet öğrenemedim daha 22 haftalık ama her kafadan bir ses çıkıyor heves kalmadı resmen bu devlet hastanesi zulmü yüzünden 😀