gebe olduğumu gecen hafta öğrendim sağlık sektörü olduğu için hemen duyuldu çok fazla mobing uyguluyorlar bedensel yorgunluğun bi önemi yok ama psikolojik anlamda çok bunaldım bugün 6 gün çalışıyorum erken çıkmayıp 1 gün gitmemek istedim çünkü tüm gebeler o şekilde kullanmış bu güne kadar ama benim bu talebim kabul edilmedi günlük 1.5 saat hakkımı 1 saate çektiler ve benim en yoğun olduğum saatler çıkmam neredeyse imkansız maddi anlamda çalışmak istiyorum ama manevi olarak çok yıpranıyorum 4 yıl sonra gebe kaldım stresten bişey olmasından korkuyorum evde bir çocuğum daha var ilgi bekleyen hiç dinlenecek vaktim yok çok yıprandım şu 2 haftada siz olsanız bu durumda ne yapardınız yada yaşayan var mı