Krasivyy canım daha önce bi çok postta denk geldikte sağlıkçı olduğunu biliyorum sana bi soru sormak istedim benim ikili testim gayet güzel düşük risk çıktı bi ay sonra randevum var 18 haftalıkken gidicem sen 3 lü yada 4 lüyü yaptırdınmı bide 4 lü kaçıncı haftada yapılıyo cevaplarsam çok sevinirim😍