Planlı bir gebelik ama hiç iyi değilim benim gibi olan var mı? 8 haftalık hamileyim mide bulantısı iştahsızlık, ağzımda ekşi tat, reflü her kokunun iğrenç gelmesi beni hayattan soğuttu. Bunlardan mı hormonlardan mı bilmiyorum yaşam fonksiyonlarımı yitirdim sanki. işten 2 ay önce ayrılmıştım evdeydim mutluydum şimdi hamilelik haberinden sonra ne dışarı çıkasım var ne kitap okuyorum ne film izliyorum boşluktayım hiç bir şey gelmiyor içimden.