yalandunyaa Kızlar 38de sezeryan olcam.2 gebeligim Bugün normalde gitmem lazımdı. Bende 32.de gideyim. Sonra 36. Özele takipliyim
minnikkksevdammm Bence 32de gitmeyin doktorunuz artık muayenelerinizi 2 haftaya bir düşürmüştür ne olur ne olmaz 30.haftada gidip 32.haftada tekrar gitmekte fayda var