Kızlar 32 haftalık hamileyim malum az kaldı tabi. Gerçekten çok güzel geçiyor hamileligim çok şükür Gerçekten içimde doğum korkusu yok olumsuz hikayeler duyuncada amann herkesin durumu farklı diyorum yine korkmuyorum soguk kanlıyım.Doğumu yaşamış atlatmış olanlar yinede pozitif konuşabilir mi ? Daha da cesaretleneyim😅😂 not: panik atağım var lütfen 😵💫🤝😆