Brckymk Ayazmom___ bence gayet iyi canım ben oğlumu 37+0 da doğurmuştum 2780 grdı 80 i ödemdi zaten ama çok şükür sağlıklıydı 🤲🏻😍
huysuz__ Ayazmom___ benim kızım 3 hafta gerideydi 37+5 te 2400 gram doğdu. 2900-3200 arası olması lazım diyodu doktor, Sizin bebiş maşallah haftasına göre iyi
Gizemnur_ Biz 37 haftadan sonra hiç kilo alamadık aynınız sizin gibi 🥰😬sağlıklı olsunlar da kilo alınır