Eselem ben doktorumdan decavit yazmasını istedim ama yazmadi genelde tavsiye etmiyoruz dedi sağlık ocağı da aynı şekilde. Çevremdeki herkes kullandı bende 18. Haftaya kadar q plus kullandım bıraktırdı. Şuan sadece magnezyum, demir, D3 ve OMEGA kullanıyorum.