ben 9 ay özge piri mantara gittim medicanada 9 ayın sonunda özge hanım seminere gitmiş seminere gittiği gün doğum sürecim başladı nişanımın gelmesiyle onun yönlendirmesiyle gülsün özbaya gittim kendi takipli olduğum doktorumla sezeryan olarak karar verdik sürecimden dolayı sezeryanı uygun gördü yönlendirdiği gülsün özbay muayene oldum muayene sonrası çok rahat normal doğum yapabileceğimi vücudum normal doğuma aşırı derece uygun olduğunu bellirtti kendi doktorumun sezeryanı uygun gördüğünü söyledim herhangi bir risk durumundan bahsetmedi beni cesaretlendirdi ve normal doğuma yöneldim normal doğum sürecinde çok uzun süre bebeğim içerde kaldı ama yinede bana herşeyin iyi gittiğini söyledi sürekli yine herhangi bir riskten bahsetmedi doğum sonrası bebeğim içerde çok fazla kaldığı için oksijensiz kalmış entübe edildi hava tüpüyle kendine getirildi daha sonra soğutma cihazına alınması gerektiğini söyledi bebeğimin ve yine bana kalp atışlarının çok iyi olduğunu bebeğimin yaşıyacağını iyi olduğunu iletti sürekli oksijen cihazı medicanada olmadığını için bebeğim fakülteye sevk edildi hastanenin adı kötüye çıkmasın diye çocuğumun öleceğinş bile bile sevk ettiler fakülteye bebeğim 24 saat içinde vefat etti kimseye tavsiye etmiyorum bu doktoru tavsiyem eğer özele gitmek istiyorsanız fakülteye gidin en ufak olumsuzlukla her durumda anında müdahale etme durumları mevcut hemde yarı özel olarak aynı şekilde özel oda durumlarıda mevcut