gzm_42 36+3 haftalığız tek yumurta ikizlerimle nişanım geldi kahverengi renginde ve tansiyonum yükseldi 14 e 15 e çıkıyor biraz daha durucam tansiyonum düşmezse hastaneye gidecem bana dua eder misiniz kuveze girmezler inşaallah 🤲
gzm_42 Kubraalp67 geldim yatış verdiler 2 cm açıklığım olmuş ama almıyorlar sezeryana biraz daha açılma olursa alalım diyorlar hiç durmadan açıklık kontrol ediyorlar canımı acıtıyor halbuki ilk dogumum sezeryan bunlarda sezeryan olacak ama açılma bekliyorlar ne saçma
Kubraalp67 gzm_42 ilk doğum sezeryansa neden açıklık arıyorlar onu anlamadım bana bir kere yapıldı o açıklık muayenesi aklım başımdan gitti sürekli sürekli insan kaldıramaz o acıyı Rabbim yardımcınız olsun inşallah.
Kubraalp67 180625041001 benim doktorum bir anda karnın aşağı inmiş bakalım dedi kendimi hiç hazır hissetmiyordum ondan zorlandım biraz ani oldu eliyle alttan muayene ediyor açıklık var mı yok mu diye.