Beklenen adet tarihimden 5 gün gecikme oldu dün gece kan tahlilinde 1156 ile hamileliğimi öğrendim son adet tarihime göre 4+6 haftalık görünüyor ilk doktor kontrolüne ne zaman gitmeliyim genelde doktorlar adetiniz geçtikten 10 gün sonra gelin diyorlar sizce ne zaman doktora gitmeliyim erken gidersem kese görünmezse telaşa kapılırsam diye de acaba beklesem mi diyorum ne yapmalıyım