hastanede dördüncü gün.doktorum hiç pozitif enerji vermiyor bebek artık dayanmıl gideceğimiz yere kadar gideceğiz diyor.çatı muayenesi yapıldığında ebe 1 cm kadar açılman var dedi ama kapanadabilir dedi.Sanclarım var ama bir geliyor bir gidiyor.rahim ağzımı karından 20 mm ölçtü sabah.Bana sürekli her an doğurabilrisin suyun gelebilir gibi konuşuyor.Bebeğim biraz daha beklesin lütfen dua edin 😔