Beybiik Aysegebes benn ilk gebeligimde sırf korktuğum için ozelde sezeryan oldum hiç pişman olmadım hatta iyiki sezeryan olmuşum dedim 🙂 şimdide sezeryan olucam ama ozel çok pahalandi devlette olucam
birpcoslu Aysegebes benm sezeryan istedim doktorum kabul etmedi sınra normal diye gittim sezeryanla doğumum oldu 🤣 o kadar içten istemişim ki
Lavin___ Beybiik ya benim de sabah sezaryenim var aslında asla korkum yoktu rahattım dün gece bi anda panik atak geçirdim şimdi de düşündükçe kötü oluyorum o ameliyat anı napıcam bebekle yeni hayat ben napıcam diye labirentte gibiyim ya neden böyle oldum korkuyorum şu an ameliyattan çok:(
Bengo Lavin___ bende aynıyım salı günü doğumum var ve kafayı yemek üzereyim doktorda bu durum bebeği etkiler yapma falan dedi daha fena oldum
Beybiik Lavin___ insaallah surecin güzel geçer sende benim gibi bumuymus dersin bende korkudan sezeryana girmeden önce bi posta ağlamıştım korku heyecan duygu karmaşıklığı ama Allah yardımcın oluyor . Rabbım hastanedede iyi insanlarla karşılaştırsın gerçekten doktor hemşire tavrı o kadar onemliki
Lavin___ Bengo yaa gelin sarılalım🥲 siz neler hissediyorsunuz tam olarak? Anlatınca rahatlarsınız biraz
kardelen54 Ben olmadım ama hersey normal doğuma gore giderken sırf korkumdan dolayı sezeryan olucam aslında oda korkutuyor ama alttan muayene bile olamıyorum normal daha korkutucu geliyor umarım pişman olmam :(
Yildirim35 Aysegebes 4 yıl önce isteğe bağlı sezeryann oldum ki normal doğum yapan ablama taş çıkardım 😀 ablam normal doğumdan sonra vajina bölgesinde ağrım var şöyle böyle dedi oturmadı ben hastanede ayağa kalktığımdan beri hiç oturmadım 😀 korkulacak bişey emin ol