miyopmom Nesegull ya bende benim gibi olanlari ariyordum bizde 40 olduk bugun hic sanci felan yok ya nolucak
Selinben Nesegull 40+0 ile yola devam 😂 Bugün kontrolüm vardı nst de ağrım çıktı ama hiç açılmam yok 😟
bendeanneoluyorum Ben nst de sancı yok bende var açıklık 2 cm bebek hareketleri az o yüzden yatış doğumu başlatıp başlatmayacakları belli değil
Nesegull bendeanneoluyorum suni sancı verip mi başlatacaklar canım açıklığında varsa suni sancı ile daha hızlı açılman olabilir gününde dolduysa iyi olur bence benim 40+1 bir belirti de yok açılma da yok açılma olmadığında suni sancı biraz daha zor oluyor en azından senin açıklığın varmış
Nesegull korkmazbeste Allah bilir vakti zamanını sağlıkla gelsin de🤲🏻 ama vücut olarak da yoruldum artık. Gelse mi daha yorucu olur gelmese mi bilemiyorum istediğim saate kadar uyuyorum hala son zamanların keyfini çıkartayım ben bence
Gizemnur_ Nesegull hayır doktorum da bişey demiyor Dese ki şu zamana kadar gelsin şu gün suni sancıyla deneyelim falan da demiyor
Nesegull Gizemnur_ 41e kadar gelmezse suni ile alıyorlar isde bnde bekliyorum 40in içindeyim şuan 41e girmedim her an olabilir