ZSK Canım malesef doğum çok kişiye özel birşey bir kişinin nasıl geçtiyse diğerininde öyle geçecek diye birşey yok... bu kişisel bir tercih ve dayanıklılık birazda cesaret işi...
Normal doğum yapıp masadan kalkıp yürüyenlerde var 1 ay yatanda ...aynı şey sezeryan içinde geçerli... doğum yöntemi seçmede kriterimiz acı.çekmemek olmamalı kolay diye bir seçenek yok çünkü...