Merhaba anneler şükürler olsun ki 40 uçurmamızı da yaptık burda bir çok güzel kişiyle tanıştım ve güzel sohbetlerimiz oldu iyi kötü ne varsa paylaştık birbirimize destek olduk sanki daha dün hamileydim ve oğlumu kucağıma almayı bekliyordum zaman ne çabuk geçiyormuş darısı tüm bekleyen ve isteyen kişilere nasip olsun inşallah 🙏🏻🥰


