1808_22 Hanımlar ben aşırı duygusal olmaya başladım her şeye alınıp ağlayabiliyorum sizde durumlar nasıl
_mavii_ 1808_22 biz geçen eşimle kahve içmek için kahveciye gidelim dedik, üç kahveci gezdik koltukları rahat değil diye oturmak istemedim en son dedim tamam oturalım sence hangisine gidelim diye sordum eşime, benim için farketmez dedi diye ağladım 🥹
Belinay1212 BerivanLina bende 7 aydır ağlıyorum ağlamak bebeği etkiler mi karnım sertleşiyor aglayinca
BerivanLina Belinay1212 etkiler bence cunku o da hissediyor sonucta. Ayrica biz huzursuz olunca o da huzursuzlaniyor
Mom_185 1808_22 bende 24 haftaligim aşırı bendede duygusallik var herşeye bende ağlıyorum sinir yok ama çok aglamakliyim