Dddddddd ben çok iş yapmıştım ve misafirlerim filan vardı. Sonra kendimi iyi hissetmiyorum diye uyudum , uyandığımda biraz ağrılarım artmıştı. Herhangi bi özel ağrı yoktu . Sonra gaz ve kabızlık diye düşündüm zamanla çok arttı. Gece acile gittim ilk sancı çıkmamıştı. Sabaha sancılarım çok daha fazla arttı o zaman nstde sancım çıktı. Ağrı dediğimiz şey oturup kalkamayacak derecede , ve ne tarafa dönsem asla rahat edemiyordum yani çok kötüydü. Özelikle kasık ağrısı göbek ağrısı diyemem benim daha çok gebelikle hiç bağı yok gibiydi ağrılarımın.