bebisveannesiiii Kızlar yakın zamanda Darıca Farabi de doğum yapan varmı doktorları ebeleri nasıl ilgililer mi
Alpsmommm bebisveannesiiii 4.5 sene önce orada doğum yaptım 2 ay önce yine doğum yaptım Farabide normal doğum memnun kaldım ebelerimden
Gulsah8856 Merhaba ben dogum yapmadim ama takipliyim gecenlerde aciline gittim bi haftaya dogumhanesi kapaniyormus farabinin doktor oylr dedi fatih devletin dogumhanesi aciliyormus bilginiz olsun
bebisveannesiiii Gulsah8856 Aa neden kapanıyormuş acaba artık orda doğum olmicak mi yani bir de hangi doktora takiplisiniz bende oraya gidicem bu sefer ki kontrolümde murat beye randevu aldım
Serrabade 2 yıl önce orda doğum yaptım şimdi 2 ay sonra tekrar gidicem nasip olursa Sadece planlı sezeryanlsr orda olucak normal doğum ve acil doğumlar fatihte
bebisveannesiiii Serrabade bende 2 buçuk yıl önce orda doğum yapmıştım ama kapanacağını bilmiyodum neden normal doğum artık orda olmıcak acaba
Gulsahkaya36381 bebisveannesiiii bende nurat mengulluogluna gidiyorum memnunum ilgili guleryuzlu bence oneririm yani
Yaren537 Gulsahkaya36381 evet kadın hastalıkları ve doğum doktorlarımız. Sevinç ağayar. Murat epözdemir hande gül okuducu. Ayşe ozkan dikerler ümmugülsüm kuyucu .Mehmet özgür gelen cemal cevheroğlu ama Sevinç ağayar hocamız özelikle seviyoruz onu yani 😊
Gulsahkaya36381 bebisveannesiiii bende arkadasimin tavsiyesiyle basladim bazi ozeldeki doktorlardan daha iyi bence sizin kac haftalik