Kızlar 8+3 hamıleyım ne yesem Mıdem şişiyor bulantım oluyor bulantı için ilaç içiyorum o zaman bıle şişkinlik oluyor su içsem rahatsız edıyor cavdar ekmegı yıyorum az az yıyıp bazen sadece çorba ıctıgım oluyor ama buna çözüm bulamadım doktor kontrolüme daha 1 hafta var