Yagmureyll Kızlar 22+4 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini hala hissetmiyorum kilolu bi hamilelik geçiriyorum biraz araştırma yapayım dedim anne karnında ölen bebekler çıktı karşıma bende hissetmiyorum ya öldüyse diye bütün gece ağladım
sltn2686 Yagmureyll neden sağlık ocağı yada hastaneye gitmiyorsun için rahatlar ayrıca o haftada çok düzensiz oluyo hareketler
Hulo2105 Yagmureyll bu kadar korkuyorsanız bence doktora gitmelisiniz neden strese giriyorsunuz ne gerek var
AnayimBenAna_ Yagmureyll yani sabaha kadar ağlayıp bebeğide strese sokmak yerine neden acile gitmiyosunuz ki
Aslaninannesi_ Canım saçmalama niye ağlayarak bebeğini strese sokuyorsun kendin de söylüyorsun kilolu hamilelik geçirdiğin için hareketlerini geç hissetmen olabilir panik yapma lütfen
Nnmm Yagmureyll ilginçsin gerçekten eğer düşündüğün gibi bişey varsa ki Allah korusun randevu gününü mü beklicen daha 10 gün varmış bi sağlık ocağına git hiç bişey bilemiyosanız kalp atışını dinleyin gelin yoktur umarım bişey 🤲🙏