Ulku2106 Merhaba. 26+4 günlüğüz. Sabahtan beri sağ tarafima doğru belime iğne batiriyolar gibi bir ağrı girip geçiyo sanki bacağima vuruyor gibi. Ayakta da aynı yatarkende aynı. Normal bel ağrısı mıdır yaşayan var mı ? Normalde de aşırı bel ağrısı çekiyorum.
12betul Ulku2106 25+6 dayım canım bende bel fıtığı var 3 gündür yürürken yatarken aynı ağrılar mevcut ilk kızımda da aynısı olmuştu ve o zamanlar fıtığım yoktu hep hamileliğimi bel ağrısı ile geçirmiştim . Şükür ki bunda yeni başladı inşallah geçe diye umuyorum
Ghosttt Ulku2106 32 haftalıkken başladı benimde hiç biseyim yoktu bel fitigim var normalde pek umursamadım sonra girip çıkmalar artmaya başladı ve doktora gittim doktor eğer ağrı varsa ve girip çıkmalı değilse kaliciysa bel ağrısıdır ama girip çıkan bir ağrı varsa sancidir nstye bakalım dedi gerçektende sancı çıktı hastanede yattım bir gün sonra eve geçtim şuan 33+5 ara ara oluyor hemen yatıp dinleniyorum bence cogalmadan bir doktora gidin ne olur ne olmaz
Hacerebrar Bende yaşıyorum aynısını 21+4 çok fena ağrıyor sağ ayağıma vuruyor toparlıyorum çok üstünde durunca, bende varis oluştu ona bağlıyorum Ayaklarımı her fırsatta altına yastık koyup uzanıyorum
12betul Hacerebrar belden bacağa vuran ağrı fırın ağrısı sadece bacak ağrısı varis ağrısı canım ikisi de var bende doktorum demişti
Ulku2106 12betul benimde hamileliğimi öğrendiğim an başlıyo resmen bel ağrılarım ama bu şekilde hiç yaşamamıştım. İlk kizimda da bel ağrısından zor yuruyodum bunda da öyle
12betul Ulku2106 yine de duramayacak gibi olursan bi acile görün istersen benim ki net bel fıtığı ağrısı ee malum 6. Ayı da geçmeye başladık bebişlerde ağırlaştı artık
12betul Hacerebrar benim şu şekil genel de herkesin de öyle belde ki ağrı ile aynı anda kalçayı hem çeken hem adım attıkça kalçaya vursan ağrı yani hepsini aynı anda hissediyorsun
Yarenn24 12betul aynı durumdayız seninle :(( Sen ağrın olduğu zaman napıyorsun ben parol içiyorum ama geçmiyor sabah kadar uyuyamadığım zamanlar oluyor bir haftadır başladı bu psikolojimi bozuyor
12betul Yarenn24 ya ben dün gece ilk defa biraz rahat yattım silikon yastığı sırtıma denk gelecek şekilde iyice yerleştirdim sol tarafa döndüm ondan destek alınca rahat uyumuşum ilk defa .. normalde hamilelikten önce öyle sık ağrılarda anne karnı cenin pozisyonunda yatardım ilk ağrır sonra rahatlatırdı ama şimdi bende tam çözüm bulamadım