Beril16 bebek icin endişe etmeyin zatenn ilk 3 ay depolardan besleniyor 3 ay sonra sizden besleniyor 3 ay sonra da zatenn yemek yersiniz o bulantılar biter vee yada baya azalır yemek yemeye baslarsınjzz 🥰bulantiları cok kafaya takmayın midenizi illa kısucam dıye şartlamayınn nefes alıp verin su icin ıyıı gelecektir ınsallah