Ozgur201_ önceden düşügğm yoktu ama detaylıda rahım ağzında kısalık çıktı sınırdaydı 33 haftada dogurdum ilk bebegımı sonra bu gebelıgımde farklı doktorla devam ettim. Doktorum kafasına estıgı gibi yaptı ölçümü ve daha ılk kontrolde sana serklaj yapıcam ısterse 50 mm olsun rahım agzın ilk bebegın gıbı erken doğar yada yatarak gecırırsın yaşadıkların basa sarar dedı. O an vajınal bakıyorsa vajınal ölcu karından bakıyorsa karından ölçtü 12 haftamda üç gün sonra gel serklaj yapıcam dedı gıttım yaptırdım. ıyıkı yaptırmışım rahım ağzım sınıra yakın seyredıyor serklaj olmasaydı gıttıkxe açılırdı yıne 1.5 aya dogururdum ben. Detaylıdan sonra hıc ölcmedı doktorum gerek yok artık ısterse 10 mm olsun dıkıs var dedı. Sadece geçen hafta ufak lekelenme yaşayınca dıkısıme baktı rahım agzım sınıra yakındı ölçmeye devam etmıyor sıkayetım yokken ama ıyıkı yapmış yoksa suan ilk bebegımdekı halıme gerı donecektım en azından günlük işlerımı yapıyorum