Bugün kontrolüm vardı 37 haftalığız ama kızım 8 gün önden gidiyor hep bugünde yine öyle çıktı ne bir sancım var ne başka bir belirti doktoruma dedi 24 ekime suni sancı ile başlatsak doğumu olur mu benim 4. Gebeliğim ve çocuklarımın hiç biri normal sancımla olmadı yani bundada hiç bir umudum yok😊 bari dedim tarihi ben seçeyim 24.10.2024 çok güzel bir tarih doktorumda zaten bebeğin iri bir bebek eğer o zamana kadar olmazsa gün veriyorum o zaman dedi dedim verin verin🤭 biran önce doğurayım artık hayırlısı kızlar şuanlık tarih belli ama tabi bu sure içinde ne olur belli değil tabi normal beklediğimiz için ama ben bir heyecanlandım gün belli olunca😍 sağlıkla gelsin güzel bebeklerimiz🤲🏻