Mucizee80 çok şükür hamdolsun. Afedersiniz deneyiminiz olduğu için soruyorum rahimde ağrı, ara ara kasık bel ağrısı yaşamak normal mi. Vajina bölgesinde bir ağrı var ilk gebeliğim bu sebeple bilemedim tüp bebek doktoruma söylemeli miyim diye? Yardımcı olursanız bilginiz var ise memnun olurum