Ben 34+1 gunluk oldum.Bebegim 33+3 gunlukken 2100 gramdi.25+5 gunlukken cağirdi doktorum nst baglanmaya baslayacağim yavaştan.Hal olarakda cok sukur iyiyim.Bazen burnum tıkanıyo bazende bebek cok ağir geliyo😂 ama bugün iyiyim cok sukur, doğum korkuları basladi.Herseyim hazir son bir kez temizlik yaparim biter gider.Siz ne alemdesiniz)