Nurrrrr dediğiniz gibi ben de en baştan almak istemedim birde kullandım ama fayda etmedi çatladım diyen çok gördüğüm için burda. En doğalı zeytinyağı dedim kullandım ama 7. Aydan sonra oldu karnımın yukarı kısmında yok ama bigün aniden orda da olursa diye korkuyorum ama lierac almam artık işe yaramaz gibi yapıdan herhalde. O diğer kremi araştıralım bakalım😕