Kızlar 10+5 haftalik hamileyim 2 gündür çok kötüyüm grip oldum burnum kulağım tıkalı nefes alamıyorum şimdiye kadar hiç bulantım olmadı gripten galiba dünden beri ne yesem çıkartıyorum halsizlikte var ilaç da almak istemiyorum sağlık ocağına gittim doktor birşeyler yazdı fakat eczacı verirken tereddüt ederek verdi ilaçsız nasıl geçer bu grip bana fikir verin lütfen