Herkese selam öncelikle 👋 Bugün tam 40. Haftama girdim kontrole gittim devlete çıkıyorum nst de ağrım çıktı doktorum doğumhaneye çatı muayenesine gönderdi açıklığım hiç çıkmadı. Suyun ağrın gelirse gel dedi. Eşimle çıktık konuşa konuşa derken doktorumun yanına uğramadım bir daha ne zaman gideceğim bir şey olur mu