basakc36 her doğum kişiye özel oluyor inanin😊 ilk dogumum sezaryendi ne iğne acıttı ne de sonda. Sondayi uyusunca takmışlar haberim bile yoktu. Çıkarırken de hafif yanma oldu. İllaki sezaryen ağrısı olacak bu çok normal. Ben o zaman korona olduğum için benim daha zor geçti tabi. Ama o gaz çıkınca ve bol bol yürüyünce ağrılar hafifliyor. Benim o kadar çok ağrım vardı ki o anda 2. Çocuk yapmayacağım demistim😁😁😁 yaklaşık 1ay sonra 2. Çocuğumu sezaryen doğum ile doğuracağım insallah😁 yani hiç boş yere kendinizi korkutmayin, her şeyin çaresi var😊