Aysenur51_51 Kızlar 36+6 günlük hamileyim ama 2 gündür sancım var lekem yok suyum yok böyle olup erken doğum yapan var mı?
Umayy1 Aysenur51_51 benimde ne sancım ne lekelenme ne akıntım vardı suyum idrarla beraber gelmiş fark etmedim suyum azalmış 37 ye girdiğim gün sezeryanla doğum yaptim
ngksu Yalancı sancıdır benimde 35 de gelmişti sancı belime falan vurmuştu doktorumda çok normal Artık vakit yaklaşıyo demişti
AnayimBenAna_ ngksu bende 37+1 de yaptım ilk doğumumu öncesinde bir hafta ölü gibi yattım sürekli halsizdim ve akıntım artmıştı
Aysenur51_51 AnayimBenAna_ benimde akıntım çoğaldı ama ne kanamam var ne de suyum geldi ama sancılar çok kötü
Aysenur51_51 Umayy1 ay hiç sezeryan istemiyorum inşallah sancımla doğururum sezeryanden çok korkuyorum