Brconr Konumu bilenler vardır aranızda dün özele gittiğim doktor bana bebeği gördüm dedi herşey normal dedi ama tanıya düşük riski yazmış ne yapacağım
orkidemm_ Brconr bol bol dinleneceksin ağır iş yapmayacaksın lekelenme kanama gibi şeyler olunca dikkat edip doktoruna başvuracaksın
Bebegimgeliyor10 Brconr canım benim içinde aynısı olmuştu ilk çocuğumda ozeldeki herşey yolunda ama düşük riskine karşı iğne vermişti her hafta kullanmıştım devletteki de ne gerek var düşük riskin yok demişti ama ben kullanmıştım yinede hiç bı sorun olmadı
Srp53 Brconr tanı çok önemli değil ya bana bir kez vitamin eksikliği gibi saçma sapan bir şey yazılmıştı. Lekelenme kanama vs bir sıkıntınız varsa belki o yüzden yazmıştır her şey yolundaysa takılmayın çok.
seyma0661 Brconr moral bozacak bişey yok her gebelikte olabilecek şeyler sen fazla iş yapma bu aralar dinlen