Solmaz-Papatya Bu Sabah test yapayım dedim gölge bile cıkmadı innovita testi hassas bir test olsaydı çıkardı onun için regl olmayı bekliyorum adet sökülmesini beklicem bakalım düşükten sonra 3 ayda olmadı galiba bünyem artık hamilelik kaldirmiyor
Aysgl_58 Solmaz-Papatya saçmalama lütfen. Umudunu yitirme. Ben de düşük yaptım. Ama şu an 12 haftalığım. Rutin kontrollerini yaptır. Kan tahlili yap ve vitamin takviyeleri al ve folikasit kullanmaya başla. Hamile olacak gibi davran vücuduna. Ve Aslaaa umutsuzluğa kapılma. Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin🤍🙏🏻
Mervetann1- Solmaz-Papatya düşükten sonra hemen denediniz mi ben 1 düşük 1 kalp durduğu için kürtaj oldum ve en büyük hatam ilk düşükten sonra hemen denemek oldu düşükte yapmış olsak doğum sayılıyormuş rahim dinlenmesi gerekiyormuş ve ben ilk düşükten sonra beklemedim ve stres oldum 3 ay sonra çok geç bir şekilde öğrendim hamileliğimi ama oda sağlıksız oldu kalp durdu sonra gerçekten dinlendim 3 ay hiç düşünmedim ve korunduk sonra hazır hissettim denedik ve suan 5 haftalık ilk ay hemen tuttu
Solmaz-Papatya Aysgl_58 Rabbim hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah ben 20 haftalık bebeğimi düsürdüm galiba rahimim ve ben daha toparlanamadık olmuyor korunmasız ilişkiye rağmen
Aysgl_58 Solmaz-Papatya inşallah bi an önce toparlanırsın. Ama lütfen umutsuz olma. Rutin kontrollerini aksatma. Yumurtalıkların kontrol ettir mutlaka. Şifa diliyorum🙏🏻
mcrukiye @Solmaz-Papatya inşaallah öbür ay gebe olursun cnm 🤲 ümitsizliğe düşme hemen Benimde 11 Ekim ve norma saatini bile şaşırmaz sabah hemen olurum tset yapmadım tuttum kendimi bakalım sabah kalktığımda olucammi olmazsam öğlene doğru bir test yaparım inşallah vardır 🤲☺️
Solmaz-Papatya mcrukiye bende kendimi tuttum yumurtlamanin 11.günü ile 13. Günü test yaptım negatif heralde regl olurum yarına artık bekliyorum adet olmayı
Solmaz-Papatya Mervetann1- doktorum iki ay korun dedi iki aydan sonra başla yine işte 3. Ayım olucak ama korunmama rağmen gebelik olusmadı ha olussaydi dediğin gibi belki sağlıksız gebelikle sonuclanirdi Rabbimin var bir bildiği ama hamile kalıpta sağlıklı doguranda cok
Solmaz-Papatya Mervetann1- Şuan rahimde ağırlasma gibi bir his yasıyorum birseyler kıpirdiyor adet olacam diye mi acaba
Mervetann1- Solmaz-Papatya peki bu iki ay nasıl geçti oda çok önemli hiç stres yapma suan var mı yok mu diye de düşünme o stres bile etkiliyormuş bana gittiğim doktor ek vitamin verdi ve 2 günde bir ilişki dedi rahim de gayet temiz yumurta da hazır dedi hemen kaldım
Mervetann1- Solmaz-Papatya insallah güzel haberler alırsın canım bu süreç bizi daha çok zorluyor öğrenince bir şey olur mu korkusu başlıyor insallah hayırlısı ile sende güzel haber alırsın
Solmaz-Papatya Mervetann1- ben ovulasyon testi yaptım pik gördüm çatlamada gördüm ama tutmadı heralde gün asıri ilişkide oldu ama ne bilim belki stres üzüntü etkiliyor
Mervetann1- Solmaz-Papatya etkiliyor tabi ki canım benim eşim bile strese girmişti aman gün mi kaçtı oldu mu olmadı mı diye ama bu ay çok rahattık hiç düşünmedik tamamen doğaçlama oldu hepsi ama 2 gün de bir düzene koyduj ilişkimizi ve hiç bir şey yapmadım takvime bakmadım catlama gününe bakmadım