Refia94 sorun olmaz bence çünkü benim de iki gündür belirtiler var ve ameliyat cumartesi olacak. İlk belirti bir gece aniden başlayan el kaşıntısı sabaha kadar uyuyamadım özellikle parmak içlerim. Sonra yavaş yavaş her yerime yayıldı. Hemen kan tahlili yaptı doktor karaciğer safra asidi testlerim kötü çıktı. Zaten doğum yaklaştığı için riske atmamak için alacak doktor. Bu arada ayrıca da inanılmaz mide bulantısı, yemek yedikten sonra gelen kusma istediği, halsizlik gibi şikayetler de eklenmişti. Yalnız bana bu hastalığa sahip olanların normal doğurması tehlikeli sezeryan olacaksın mecbur dedi. Sizin belirtileriniz neler ? Bir de kaç haftalık gebeliksiniz?