Kızlar bugün kontrolüm vardı geçen hafta da bebeğimin kilolu olduğunu söylemişlerdi bu hafta da gittiğimde bebek kanala girmemişti ve sancım da yoktu kilosu da giderek artmış tabii ki sezeryan teklif ettiler ilk doğum için yapamazsın dediler ben normal istediğim için kabul etmedim dört gün daha dursun doğum başlamazsa gel sezeryanı konuşalım dediler zaten haftamı doldurmuş oluyorum ben de artık korkmaya başladım ama yine de normal istiyorum bebeği kanala yönlendirmek için neler yapabilirim