Kızlar 38. Haftaya girmiş bulunmaktayım ve kontroller sıklaştı haliyle nstye giriyorum çıkıyorum bugün ilk nstemde bebek kalp atışını fazla buldu ve günübirlik serumdan sonra bidaha nstye girdim ve doktor minik sancılar gördü bebişte ve ve korkulan an alttan muayene oldum çok korktum ve kasma kendini kasarsın çok acır dedi biraz sıktım kendimi ister istemez ama öyle korkulacak bişey değilmiş doktor alış buna dedi daha çok muayene olacaksın alttan dedi😀 demem o ki korkmayın kızlar sadece alttan muayene olduktan sonra vajinamda acı var oda normaldir diye düşünüyorum