Bigsecret3 Kızlar hamilelik belirtilerinde rahmine iğne batar gibi çok hafif bir batma yaşayan oldu mu veyahut karnına da olabilir ama genelde rahmine genital bölgeye enfeksiyon vesaire gibi durum yok kızlar bunun da haberini vermek istiyorum 🥰
Melike3506 Bigsecret3 benimde alt karnımda kasığa doğru ama tam kasıkta değil bazen sağ tarafta bazen sol tarafta batma oluyor salı gününden beri bir de göğüslerim hasaslaştı onun dışında bir belirtim yok ama daha erken mi bilmiyorum yumurtlama 30 eylül çatlama 2 ekimdi
busrax_ Bigsecret3 evet batma oluyor. regl olacak gibi ağrılar da olabiliyor. ben regl olacağım sanıyordum meğer hamileymişim :)
Bigsecret3 Bgscelin ya sol göğüs ucum 3 gündür bugün de ara ara bazen böyle bir sızlıyor sesli tepki vermeme neden oluyir bazen
Bglmmrn Bgscelin benimde 6 gün korunmasız ilişki oldu ilk ilişkimin üstünden 6 gün geçti yumurtlama gunumdu hepside adetten sonra oldu ara ara kasık ağrım bel ağrım mide bulantısı halsizlik var 🥴 adetime daha 12 gün var ama günü degisiklik gosterebiliyo
Bigsecret3 Bgscelin yani rengine çok koyu ne çok açık ama yani hafif koyu diyebilirim şu an büyüme değil de bir dolgunluk var sanki normalde böyle dolgun olmuyor yumuşak oluyor
Bigsecret3 Bgscelin cumartesi günü regl tarihim ama şöyle düşünüyorum Ben geçen ay 5 gün geciktim 5 günümde adet oldum normalde pazar günü test yapmayı düşünüyordum bir karar değiştirdim haftaya cuma ya da cumartesi yapsam diyorum kızımı 8 gün gecikme ile öğrendim geçen ayda 5 gün gecikme ardına adet olduğum için biraz daha beklesem mi diyorum
Bgscelin Bigsecret3 bence mantıklı canım bekle. Göğüs ucu değişimini takip et ondan baya belli olıyor özellikle büyükse göğüslerin daha hızlı değişiyor
Bigsecret3 Bglmmrn benim adetime 2 gün var mide bulantısı çok drinden geliyor kasık ağrısı ve vajinal batma yaşıyorum ara sıra uykusuzluk ve halsizlik yorgunluk var üstümde sol göğsümde 3 gündür ağrı sızı var bilemiyorum 😍🙏🏻
Bglmmrn Bigsecret3 bende de aynı belirtiler var sabırsızlık la bekliyorum bakalım ne olacak hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 😊
Bigsecret3 Melike3506 sizin için suan erken olabilir canım benim ama inşallah Rabbim gönlüne göre hayırlı bir evlat verir Ben 22 23 Eylül’de ilk yumurtlama mı gördüm 24 Eylül’de çatladım 28 29′da 2 yumurtlama mı gördüm 30 Eylül’de bir daha çatladım Rabbim inşallah hayırlı bir evlat nasip eder
Bigsecret3 busrax_ ay gözün aydın canım benim İnşallah darısı başıma Benim de vajinal batmam oluyor böyle dediğiniz gibi alttan alttan
Bigsecret3 Beyzadrs Evet o haftalarda biraz daha belirginleşiyor çünkü rahim daha da büyüyor Benim şu an mesela örnek veriyorum İnşallah Rabbim bebeğim bana tutunmuştur bebek vardır son adet tarihime göre yarın tam 4 haftalık oluyor dediğiniz gibi herhalde benim de bugün başladı zaten önceden de vardı hafif hafif ama bugün daha da sanki bıçak saplanır gibi oldu