Ozbekasena daha 2 ayım olduğu için şöyle böyle diye konuşmadık bide erken doğum riskim var o yüzden doktorum bir sıkıntın oldumu gelirsin duruma göre alırız dedi . Günü illaki süreç normal ilerlerse ilerleyen haftalarda tabiki verecektir. Ama 39 haftamda kendi doktoruma denk gelmezse nöbet o yapmiyormus bu herkes için gecerliymis.