Arkadaşlar 16+5 haftalık olduk
Her gün farklı uyanıyorum bir gün kalkıyorum aşırı enerjik oluyorum iştahım gayet yerinde oluyo kendimi iyi hissediyorum
Ama bazen bi kalkıyorum kusuyorum direkt Aç karnına sonra iştahsız bir şekilde zorla kahvaltımı yapıyorum ama böyle üzerim de hep bi halsizlik hep yatmak istiyorum midem de anlam veremediğim şeyler oluyor
Benim gibi olan varmi bir gün iyiysem 3 gün mutlaka böyleyim