Riskli hamilelik geciririyordum. İkiz gebelikti ikizlerden birinin kalbi durmuştu karnımda. 14 haftaya kadar perinatoloji takipliydim hep günü gününe uygun giden bebeğime devlette 1 hafta geri dediler. 2-3 gün sonra tekrar perinatoloji doktoruma gittim bu sefer haftası haftasına değil günü gününe uygun gidiyor dedi. Bende devletin cihazlarına güvenmiyorum her devlete gittiğimde bir sorun çıkıyor