Bende 25 yaşındayım mart ayında düşüğüm oldu, şimdi 12+5 gebeyim ikili tarama yapalım mı dedi doktor ihtimallerle kalıp stres olmak yerine fetal DNA yaptırdım, öbür testlere de ayrı şekilde ücretler ayırmak yerine tek seferde hallettiğimi düşünüyorum