Kckglr Sezaryenlı anneler sorum size ilk duşunuzu aldıktan sonra su geçirmez bandı çıkarırken acıdı mı taktiği var mı acıyacak gibi duruyor. Kolumda damar yolundaki çok acıdı öyleyse nasıl yaptınız ?
Meliss00 Kckglr bandı kaldırmaya başladığında dikişin alt ve üst kısmını hafif gerdir gerdirmediğinde bantla birlikte çekilince daha çok acıyor çok bir acısı olmuyor zaten tam ortada kalıyor kesik yer.
Bihterrr Kckglr su geçirmez bandı hemşire çıkardı sonra taburcu oldum 3. Gündü eve gelir gelmez duş aldım. Acı olmadı ama hassas tabi üst kısımlara kese yaptım alta asla dokunmadım üstten inen köpük temizledi. Bant çıkarken de acımıyor bu arada
okuyananneeeee Kckglr kenarlardan dezenfaktan ile ıslatmıştı doktorum daha rahat çıkmıştı hastane çıkarmıştı eve gidince duş al demişti
Leylaaa_46 Kckglr doktorum eve gidince duş al bant yeri ıslansın cikarkende bantı çıkart demişti o şekilde ağrı olması ıslanınca bant
Tuba-M55 Kckglr benim haftalık kontrole gittiğimde Doktor’un sekreteri cart diye çıkarmıştı 😅 iyi ki de öyle yapmış ben evde ah uh derken çıkaramazdım. Bi de kıl yoksa bölgede acımıyo zaten