Annelikmghb sweetmom1_ doktorun ne dedi canım benim açlık 75 tokluk 146 2. Saat 109 çıkmıştı. Normal demisti
dmthyt sweetmom1_ 1. Saat 140 ikinci saat 120 altında olması gerekiyor ama ortalamada gibi evde ölçüm yaptıysan makinalarda illa yükseklik sapması olabiliyor